czwartek, 14 lutego 2013

cdn fundamentów..



           następnie majster skręcił zbrojenie, ułożyli w rowach zamówili gruche i zalewmy. wszystkimi tymi pracami kierował majster. Jak sie znajdzie dobrego i uczciwego majstra to masz mniej problemów z głowy, z hurtowniami itp..
          Fundamenty wylane, bloczki fundamentowe na placu budowy, siła robocza jest ale nie ma siły elektryczej.
         Bo przeciez działka , która miała być uzbrojona nie jest i to w żadne media.
 Z wodą jakoś sobie poradziłem, beczki pożyczyłem 200lx4 i tak woźiłem wode od sąsiada ale co z pradem..???
więc szybko na aukcje.. i zakupiłem cos takiego  koszt z przesyłką 650 zł
oto taki agregacik, 2,2kw , zbiornik 10 ltr. Myslałem, że będzie za mały moca ale daje sobie rade. W tym samym momencie chodziła betoniara + wiertarka + piła do cięcia bloczków- tylko jak majster za mocno przyciskał piłe to wywalało bezpiecznik. Jeszcze radio chodziło- na taką budowe spokojnie wystarczy.
Ekipa bardzo sprawnie i szybko posuwała się na przód. Zrobili i ułożyli zbrojenie

. Po paru dniach były już scianki fundamentów-oczywiście najpierw była przerwologiczna ...po wykopaniu rowów pod fundamenty wylano chudziak,  
fundamenty zostały już zailozowane. W projekcie grubość styropianu była 5cm ja dałem 10cm i podwójne malowanie dyspermitem. oczywiście w styropian była wtapiana siatka na klej. 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz